De aanschaf van nieuwe hardware
Unilogic kan uw organisatie uitgebreide hardware opties aanbieden van verschillende leveranciers. Wanneer u kiest voor de aanschaf van uw nieuwe hardware bij Unilogic wordt zo spoedig mogelijk bij Unilogic voor u gereed gemaakt en zorgen wij ervoor dat u altijd een vast aanspreekpunt heeft.
Via uw vaste accountmanager vindt afstemming plaats met u zodat de levering volledig is afgestemd op uw wensen en u altijd geïnformeerd bent.
In het kader van duurzaamheid en maatschappelijk verantwoord ondernemen biedt Unilogic het refurbishen van laptops, als ook een tweede optie voor volledige recycling van de hardware. Daarnaast bieden wij ook de mogelijkheid tot het reduceren en hergebruiken van verpakkingsmateriaal. Dit ontzorgt u van extra materialen en zorgen we voor milieubewuste omgeving.
Unilogic fungeert als centraal meldpunt voor het melden van storingen/defecten van uw hardware.
U ontvangt binnen enkele werkuren na het indienen van de melding een terugkoppeling met de planning en de reparatiedoorlooptijd.
Unilogic coördineert dit gehele proces en blijft eigenaar van het ticket en bijbehorend issue totdat de aanmelder bevestigt dat alles naar tevredenheid is opgelost.