Wilt u zich volledig concentreren op uw kerntaken? Met absolute zekerheid dat het beheer en onderhoud van uw ICT-omgeving en de support voor uw gebruikers altijd in goede handen is? Daarvoor kunt u de beheer- en supportdiensten van Unilogic benutten. Iedere klant heeft bij ons een vast aanspreekpunt en een compact eigen oplosteam die uw organisatie kent. Zo zorgen wij voor de beste oplossingen.
Medewerkers
Gemiddelde wachttijd
Jaar ervaring
Waarom is support
bij Unilogic een goed idee?
Wanneer u ervoor kiest om uw support uit handen te geven kunnen al uw medewerkers hun vragen, problemen en zorgen melden bij onze medewerkers. Zij zorgen ervoor dat uw medewerkers zo snel mogelijk geholpen worden en in alle rust hun werkzaamheden kunnen hervatten.
Single Point of Contact (SPOC)
Bij ons heeft iedere klant een vast aanspreekpunt ook wel ‘Single Point of Contact’ genoemd. Hierdoor hoeft u uw vragen nooit aan verschillende mensen meermaals uit te leggen. Onze support afdeling helpt u met beantwoorden van iedere IT-gerelateerde vraag zodat u zo snel mogelijk weer u kunt focussen op uw kerntaken.


ICT-support uitbesteden
Onze professionele en gekwalificeerde servicedeskmedewerkers zijn altijd (24/7) bereikbaar en op verschillende manieren. Dit zorgt voor optimale continuïteit van uw werkzaamheden. Buiten kantooruren hebben wij een 24/7 storingsdienst.
Neem contact met ons op
Bent u benieuwd naar de mogelijkheden en wilt u zich door ons laten adviseren of meer informatie ontvangen?
Neem dan contact met ons op!